Visa India - Aggiornamenti di Coronavirus

April 30th 2021

U Ministeriu di l'Affari Interni (MHA) hà Facilità di visa elettronica ristabilita (visa elettronica) per stranieri di 156 paesi, chì anu intenzione di visità l'India per i scopi di l'affari, di e cunferenze, è per ragioni mediche, ancu in u casu di assistenti medici. E-visa per i turisti ùn hè ancu da ristabilisce.

13 Marzu 2020 - Cunsigliu: Restrizioni di viaghju è Visa ligate à COVID-19

In suppressione di tutti i cunsiglii precedenti emessi nantu à questu sughjettu, i seguenti restrizioni di visa sò emessi per l'implementazione.

  1. Tutti i visi esistenti rilasciati à i naziunali di qualsiasi paese salvu quelli emessi à Diplomati, Ufficiale, organizzazioni di l'ONU / Internaziunali, impieghi, visi di u prugettu sò suspesi finu à u 15 d'aprile di 2020. Entra in vigore da 1200 GMT u 13 di marzu di u 2020 à u portu. di partenza di qualsiasi straneru per viaghju avanti in India.
  2. I visi di tutti i stranieri digià in India restanu validi. Puderanu cuntattà u FRRO / FRO più vicinu per u modulu e-FRRO per estensione / cunversione di a so visa o cuncessione di qualsiasi serviziu consulare se seleziunanu.
  3. U sistema di viaghju gratuitu di Visa conceditu à i titulari di carte OCI sarà mantenutu in rispettu finu à u 15 d'aprile di u 2020. Questu entrarà in vigore da 1200 GMT u 13 di marzu di u 2020 à u portu di partenza di qualsiasi straniera per viaghju in India.
  4. Qualsiasi naziunale straneru chì hà intenzione di viaghjà in India per ragioni convincenti pò cuntattà a Missione Indiana più vicinu per a visa fresca.
  5. Tutti i viaghjatori entranti, cumpresi i citadini indiani ghjunti da qualsiasi destinazione è chì anu visitatu a Cina, l'Italia, l'Iran, a Republica di Corea, Francia, Spagna è a Germania o dopu u 15 di ferraghju 2020 anu da esse messi in quarantena per un periodu minimu di 14 ghjorni. Questu entre in vigore da 1200 GMT u 13 di Marzu di u 2020 à u portu di partenza di tali viaghjatori.
  6. U trafficu internaziunale attraversu e fruntiere di a terra sarà limitatu à punti di cuntrollu di l'Immigrazione designati cù strutture robuste di screening medico. Quessi saranu notificati per separatu da u Ministeriu di l'Interior.
  7. I naziunali indiani attualmente à l'esteru sò cunsigliati per evità viaghji micca essenziali. Hè infurmatu per quessa ch'elli ponu esse in quarantena per un minimu tempu di 14 ghjorni à a so ghjunta in India.
  8. Tutti i naziunali indiani sò cunsigliatu fermamente per evità tutti i viaghji micca essenziali in l'estero. A u so ritornu ponu esse sottumessi à quarantena per un periodu minimu di 14 ghjorni.

Aghjurnamentu - U 9 Marzu 2020

Avvertimentu: limitazioni di viaghju è Visa identificati cù COVID-19

Tutti i visi normali (sticker) / e-Visa (contendu VoA per u Giappone è a Corea di u Sud) permettenu à i naziunali di l'Italia, l'Iran, a Corea di u Sud, u Giappone è da a fine di u 03.03.2020 è chì ùn sò ancora entrati in India, stanu sospesi. . Tali citatini remoti ùn puderanu micca entra in l'India da qualsiasi Punti di Controllo Immigrativu di l'Aria, di a Terra o di u Portu Prunicu. Quelli chì necessitanu di partesi in India per ragioni cunvinziunali, ponu circà una nova visa da l'Ambasciata / Consulatu Indianu più vicinu

A clientela (sticker) visa / e-Visa permessa à i naziunali di a Republica Populi Chine, detti à u tardu 05.02.2020 sò stati sospesi prima. Sarà in u putere. Tali naziunali chinesi ùn puderanu micca entra in l'India da qualsiasi punti di cuntrollu di l'immigrazione di l'Air, Terri o di i Seaport. Quelli chì aspettanu di avventurare in India in cundizioni cunvincente ponu dumandà a visa di carta à l'Ambasciata / Consulatu Indianu più vicinu.

Visi ordinari (sticker) / e-Visi cuncessi à tutti i naziunali remoti chì anu partutu per a Republica Populi Chine, Iran, Italia, Corea di u Sud è u Giappone o dopu u 01.02.2020, è chì ùn sò ancora entrati in India stanu sospessi. Tali naziunali esterni ùn puderanu micca entra in l'India da qualsiasi Punti di Controllo Immigrativu di l'Aria, di a Terra o di u Portu Prunicu. Quelli chì necessitanu avventurarsi in India in cundizioni cunvincenti ponu dumandà una nova visa à l'Ambasciata / Consulatu Indianu più vicinu.

I rapprisentanti, l'autorità di e Nazioni Unite è l'altri organi internaziunali, i Cittadini d'Ultramati di l'India (OCI) è i titulari di carta di l'Aircrew da i nazioni sopra sò esclusi di tali limitazione di u passaghju. Sia ch'ella sia, a so screening clinica hè obligatoria.

Tutti i naziunali remoti è indiani chì vanu in India da qualsiasi portu sò obligati à appughjate una struttura di auto-affirmazione cumpletamente adatta (cuntendu punti d'interessu individuali per esempiu telefonu nò, indirizzu in India) è storia di viaghju, à l'autorità di salute è l'autorità di Immigrazione in tuttu u portu. .

I viaghjatori (remoti è indiani) fora di quelli limitati, mostrendi dritti o per via di cunnessione da Cina, Corea del Sud, Giappone, Iran, Italia, Hong Kong, Macau, Vietnam, Malasia, Indonesia, Nepal, Tailanda, Singapore è Taiwan deve sperimentà clinica. screening in u portu di passaghju in India.


Aghjurnamentu - U 4 Marzu 2020

Cunsigliu di viaghju di u Ministeru di a Salute di l'India

  1. Tutti i Visa regulari è e-Visa (cumpresu u Visa à l'Arriva per u Giappone è a Corea di u Sud) cuncessi à cittadini d'Italia, Iran, Corea di u Sud, Giappone è emessi u 3 di marzu o nanzu è chì ùn sò ancu entrati in India, sò suspesi cù effetti immediati .
  2. Visa regulare è e-Visa cuncessi à tutti i cittadini stranieri chì anu viaghjatu in Repubblica Populare di Cina, Iran, Italia, Corea di Sud è Giappone u 1 di febbraiu o dopu, è chì ùn sò ancu entrati in India sò suspesi cù l'effettu immeidatu.

Statistiche - L'India hà un totale di 6 casi pusitivi trà e quali 3 sò digià recuperati.

Intantu u Primu Ministru Indianu Narendra Modi hà urigatu à ùn avè micca u panicu è ci hè statu una revisione extensa per a preparazione di Coronavirus.
Actualizazione Coronavirus Primu Ministru Modi
https://twitter.com/narendramodi/status/1234762637361086465


Actualizazione - 27 Febbraiu 2020

U coronavirus hè gestibile. Si sparghje sempre fora di China. I detentori di Visa Turistica in India è i Visa d'affari in India sò sicuri di viaghjà in u paese. L'aghjurnamentu di u 26 di ferraghju 2020 da l'Organizazione Mundiale di a Salute hà dichjaratu l'India cum'è un paese sicuru per viaghjà. Se avete visitatu a Cina recentemente, allora puderete esse dumandatu à propositu durante u vostru prucessu di candidatura per Indian Visa Online (eVisa India).


Actualizazione - 14 Febbraiu 2020

Actualizazione Coronavirus

Per prutege l'India da qualsiasi impattu à i turisti o a pupulazione lucali, u Guvernu di l'India hà annunziatu annullamentu di a Visa Indiana Online (eVisa India) per i visitatori chinesi. Ci hè un totale di 24 paesi fora di a China chì anu registratu casi di Coronavirus.

Ci era solu 3 casi di coronavirus di passageri indiani da u statu miridiunali di Kerala. U Guvernu di l'India hà pigliatu misure strette, li hà limitatu nantu à a nave da crociera Diamond Princess. Tutti i 3 si sò recuperati è sò stati in quarantena per 14 ghjorni in casa.

U guvernu indianu hà pigliatu misure proattivhe per evacuà più di 600 indiani residenti à l'epicentre di Coronavirus, Wuhan - Cina. A so cundizione hè stata monitorata nantu à a basa di ogni ghjornu è quelli chì sò più di 600 residenti di l'India da a China sò quarantine in u centru di i servizii medichi di l'Armata Indiana.

U guvernu di l'India hà pigliatu e misure proattivhe in tutti l'aeroporti in quarantena per qualsiasi viaghjatori chì presentanu sintomi di gripe.

Installazioni di prova di laboratoriu per Coronavirus in India è Cina Bound Travel Advisory

U Cunsigliu Indianu di Ricerca Medica hà stallatu facilità per pruvà Coronavirus in tuttu u paese. I turisti sò cunsigliati ancu di ùn visità a Cina per impedisce a diffusione di e malatie. Ùn ci hè quasi nisun coronavirus in India.

I visitori da a Cina à l'India ùn sò micca permessi è ancu se i passeggeri anu dumandatu una carta fisica Visa in India o eVisa India (Visa indiana elettronica in linea), hè stata sospesa è annullata per i residenti di a Cina.

Visa indiana, No Coronavirus in India

I visitori sò fugliendu in India per via di a so sicurità paragunatu à altre destinazioni turistiche cum'è l'Australia, l'Indonesia, a Tailanda, u Vietnam è u Giappone chì anu casi attivi è crescenti di coronavirus. A causa di a so sicurezza, misure ben prese, impegnu attivu di u guvernu è cooperazione di l'aeroporti è di l'urganisimi turistici ùn ci sò casi di coronavirus in India. L'India hè u paese più preparatu è prontu trattà cù qualsiasi epidemie di coronavirus. I turisti sò più sicuri in India in sta stagione turistica.

Vi piacemu di ricevi à l'India è per qualsiasi più clarificazioni cuntattate cun noi Desk Assistenza Visa di l'India.

Pudete cuntrollà l'elegibilità per appiecà nantu à stu situ web, i citadini di più di 180 paesi ponu dumandà Forma di Applicazione Visa Indiana online.


Assicuratevi chì avete verificatu u eligibilità per a vostra eVisa di l'India.

Citatini di i Stati Uniti, Citatini di u Regnu Unitu, I citadini canadiani e Citatini francesidumandate in linea per l'India eVisa.

Per piacè dumandate una Visa India 4-7 ghjorni in anticipu di u vostru volu.