Guida cumpleta à i vaccini richiesti per i turisti indiani

astrattu

U numaru assolutu di turisti è di i visitori di l'impresa chì ghjunghjenu E-Visa indiana hà sviluppatu à 15 milioni. Circa 8% di i visitori chì arrivanu in India esige considerazione clinica durante o dopu u so viaghju in India; e determinazioni primarie sò e malatie prevenibili di anticorpi.

I Turisti indiani ponu più spessu è più prubabilmente sia affettatu da e malatie da l'acqua (corre, febbre enterica, hepatite virale intensa), malatie legate all'acqua (febbre della giungla, dengue, encefalite giapponese), malatie zoonotiche (rabia), e malatie non endemiche impurtate (febra gialla). L'importazione di e malatie prevenibile di l'anticorpo hè stata perciuta cum'è un prublema significativu di viaghju. Inoculazione per i visitatori di Visa indiana ponu salvà a vita è hè un fundamentu di a sicurità di benessere durante u piacè o viaghju di travagliu à l'India.

lu Organizazione di a Salutazione Mundiale (OMS) sottolinea chì ogni visitatore in India deve esse infurmatu cumplettamente in quantu à l'inoculazioni di rutina, chì fluttuanu cum'è indicatu da l'età di u visitatore di a Visa indiana, a storia di vaccinazione; e malatie esistenti, a lunghezza, i bisogni legittimi per a sezione in nazioni visitate, l'inclinazioni di i visitatori di Visa indiana è e qualità. U visitatore in India duveria cunsultà i medichi in ogni casu da 4 à 6 settimane prima di andà in India per chì ci sia u tempu adattatu per a realizazione di i piani di immunizazione ideali.

Vaccinazione di i Visitatori Indiani

Vaccini di rutina

Indipendentemente da induve andate, u Centru di cuntrollu di e malatie (CDC) prescrive di truvà un bonu ritmu nantu à l'immunizazione di rutina prima di viaghjà in India. Numerosi adulti americani chì ricevenu un trattamentu clinicu normale sò oghji prisenti nantu à questi colpi, chì incorporanu l'immunizazione sarampellu-parotite-rubella (MMR), difteria-lockjaw pertussis, varicella (varicella) è immunizations polio. Innota chì ogni individuu chì riceve l'anticorpu lockjaw duveria ancu riceve un colpo di sponsor cum'è un clockwork, o prima in u casu quandu a persona riceve una ferita tagliata.

lu Centru per u cuntrollu di e malatie (CDC) cunsidereghja ancu chì u virus di u friddu di sta stagione hà sparatu unu di l'anticorpi standard chì ogni adultu qualificatu duverebbe uttene prima di viaghjà in India.

L'OMS recomana Queste Vaccinazioni per i Viaghjatori in India (In quantu à esse in l'instante cun Vacanze Measles, Mumps, è Rubella).

Immunizazione di diferia è immunizzazione di lockjaw

Questu ùn hè micca cusì altu in casu chì nisuna accadenza ùn sia accaduta da u visitore in i 10 anni precedenti. I sintomi prisentanu com'è u dolore in u locu di infuzione è a frebba.

Vacuna di l'Hepatitis A

L'epatite A serà una vera malattia di u fegatu, ma trattabile, chì hè diffusa da u nutrimentu è da a bevande è da u cuntattu di a pelle à a pelle cun un individuu contaminatu. Manghjà un alimentu bruttu, micca lavatu o a mità di a cotta, o beie u robinettu o l'acqua di pozzu, aumenta u periculu di cuntratà l'epatite A quandu viaghja in regioni specifiche di u mondu.

Uni pochi di nazioni - cumpresu u Canada, u Giappone, a Nova Zelanda, l'Australia è e nazioni di l'Europa Occidentale - sò megliu à u cuntrollu è a rimozione di l'hepatitis A. In ogni casu, per i titulari di Visa Turistica Indiana è quelli chì anu intenzione di vene in India, u Centru per u Controlu di Malattie. (CDC) ricumanda di inoculare per l'hepatitis A se ùn hè micca digià fattu in u so paese d'origine. Ciò chì hè dubbitu hè chì ottene questa immunizazione prima di una escursione in India richiede una quantità considerableu di notificazione anticipata. Hè datu in 2 dosages, separati à mezu annu, cusì avete bisognu di 180 ghjorni per esse immunizatu cumplettamente per l'hepatitis A.

Dapoi questu anticorpu hè stata regularmente data à tutti i nati di novu in i Stati Uniti è in altri paesi occidentali sviluppati dapoi u 2005, i pussibuttori di Visa Turistica Indiana relativamente più giovani puderanu vaccinà contr'à l'epatite A.

Vaccin di Hepatitis B

Attualmente pensatu à esse normale per a maiò parte di i titulari di Visa Turistica Indiana. Questa immunizazione hè data à a nascita, à 3 mesi è ancu à 6 mesi. Un calendariu rapidu hè ancu accessibile cum'è una inoculazione cumminata cù l'hepatitis A. E reazzioni sò eccezziunali è gentili, di solitu u dolore cerebrale è l'agonia dolce à u situ di infuzione. A rata di sopravvivenza hè di 95%.

Vaccine di Colera

U Colera hè una altra malatia chì hè diffusa da l'alimentazione affulata è l'acqua. L'organismi microscòpichi di u colera sò dispunibili in tutta l'India. Fate un viaghju in lochi specifici di l'India implica a presentazione hè più probabile ch'è l'altri, dunque siate chì visitate un territoriu chì hè statu un episodiu in corso decide u vostru periculu d'interagisce cù l'organismi microscòpici di còlera.

Bei acqua minerale, è evitate l'acqua di u tappettu in India. Hè una infezzione pocu cumuni è chì i specialisti ponu trattà in modu decentu efficace, ma ottene l'anticorpu pò attualmente esse fundamentale prima di a vostra uscita. U cólera provoca estrema larghezza di l'intestine, chì face chì i pazienti si seccheghjanu rapidamente. In casu chì ùn ponu micca prestu trattamentu clinicu, a malatia pò esse mortale. A lungo di queste linee, in casu chì intende visità un pezzu di l'India chì hà avutu un episodiu di colera in corso o chì hè remoto, questa immunizazione hè una necessità assoluta.

Vaccin polio orale (OPV)

Da ghjennaghju 2014, stu anticorpu hè una necessità urdinata per tutti i visitatori di Visa indiana chì visitanu l'India da Afganistan, Etiopia, Israele, Kenya, Nigeria, Pakistan è Somalia per uttene OPV per circa. 6 settimane prima di un volu per l'India. OPV hè più dannusu per 1 annu da a data di a so urganizazione. Questa lista di nazioni supera e 3 nazioni endemiche assignate da l'OMS. Qualchese adultu chì hà ricevutu e vaccinazioni prescritte per i zitelli, ma ùn hà mai avutu un sustenitore cum'è un adultu deve esse datu una sola porzione di immunizazione inattivata per a polio. Tutti i zitelli duveranu esse aghjurnati in a so inoculazione di polio, è qualsiasi adultu chì ùn hà mai finitu l'arrangiamentu sottostanti di l'immunizazione deve fà cusì prima di l'arrivu in India cum'è turista.

Vacuna Typhoid

A febbre tifoidea hè una malatia periculosa. L'anticorpu tifoide hè prescrittu per tutti i titulari di visa turistica indiana in India, indipendentemente da visità solu regioni urbane. Questa immunizazione in un colpu offre ~ 70% assicurazione, ferma validu per 2 à 3 anni. I pasticchi sò ancu accessibili per l'amministrazione à un stomacu vacante 3 volte per esse efficace. In ogni casu, l'infuzione hè generalmente prescritta in quantu hà menu reazzioni. L'anticorpu injectable hè desideratu sopra l'immunizazione orale in e persone incinte è immune affettate.

Vacuna Varicella

Questa immunizazione suggerita per qualsiasi visitatore universale di Visa India di più di 1 annu d'età. Hè cunsigliatu per quelli chì ùn anu micca un passatu pienu di varicella registratu o un test di sangue chì indica insusceptibility. Numerose persone chì accettanu chì ùn anu mai avutu a varicella mostranu resistenza quandu anu pruvatu è ùn anu micca bisognu di molestà cù l'anticorpo. L'anticorpo anticaricu ùn deve micca esse datu à e donne incinte o immunocompromesse. L'anticorpo varicella hè ancu prescrittu per i titulari di Visa Turistica Indiana di longu trasportu (chì intende stà in India per più di 1 mese) o quelli à risicu eccezziunale.

Vaccine d'encefalite giapponese

Questa immunizzazione hè prescritta per longi trasporti (quelli chì cercanu di passà più di un mese in l'India) Titulari di Visa Turistica di l'India in regioni rustiche o di visitatori di Visa di l'India chì puderanu participà in esercizii esterni senza prutezzione in e zone di u paese, in particulare di notte, durante l'uscite più brevi. .

A prucedura per l'inoculazione deve esse finita in ogni casu 7 ghjorni prima di l'ingressu in India per esse efficace. I riazzioni più cunnisciuti sò migraine, pulsazioni musculari, è agonia è delicatezza à u situ di infuzione. Ùn hè cunsigliatu per e donne incinte è e mamme chì allattanu.

Vacuna Meningococca

Questa immunizazione hè datu cum'è una infuzione solitaria. L'immunizzazione di 4 colpi dà 2 à 3 anni di prutezzione per i turisti è i visitori ligati à l'India.

Medicazione malaria

I periculi di malaria esistenu da tuttu u mondu, principarmenti in paesi tropicali è in sviluppu. Tutti i lochi è i stati di l'India, cù l'eccezzioni di quelli chì anu un altu risaltu, rivelonu casi di malattia intestinali. U Centru per u Controlu di Malattia (CDC) cunsidereghja i detentori di Visa Turisticu di l'India in India per correre un periculu moderatu di cuntrattu e malatie intestinali.

A malattia hè diffusa per mezzu di un zuppa d'iniettore di mosquito, cusì piglià e misure di prutezzione hè un pezzu impurtante per alluntanassi da a malatia. Coperta a pelle, aduprendu un repellente solidu d'errore, utilizendu vestiti è apparati trattati cun permetrina, è riposu sottu una mosquito net sò passi chì ponu aiutà à diminuite a vostra probabilità di malaria.

Ùn ci hè micca anticorpu à prevene MalariaEppuru, i visitori di l'India Visa ponu piglià suluzione ostili à a medicina malaria chì apri u caminu à è durante una visita in India. Pudete aduprà crema di pelle, ripellente per i nemichi è moschettini per pruteggevi di sta malatia.

Vaccine di u Rabies

A rabia hè una malatia virali. U a malatia ùn hè micca cumuna in India Visitatori visi, ma u periculu aumenta cun un allungamentu è estendu è ogni probabilità di cuntattu cù l'animali. L'anticorpo hè suggeritu per i titulari di Visa Turistica l'India quelli chì intende esplurà fora.

I visitatori di l'India Visa à altu periculu per i morsi di cane o di bat (veterinari è manipulatori di creature), i visitatori di l'India Visa di longu trasportu ingaghjati cù qualsiasi esercizii chì ponu purtà à u cuntattu direttu cù l'animali. I zitelli sò cunsiderati à un risicu più altu postu chì in generale ghjocanu cù l'animali, pò avè scumpressi progressivamente serii, o ùn puderà micca annunzià morsi.

I morsi di a bestia / cane rapprisentanu a maiò parte di i casi di rabia in l'India, mentre chì i nibbles di felini, tigri, cammelli è u civet indianu ponu ancu trasmette a rabia. Ogni criatura chomp o scratch deve esse pulita in tuttu cù assai detergente è acqua, è i specialisti di benessere vicini duveranu esse ghjunti rapidamente per un trattamentu post-presentazione cuncepibile sia l'individuu hè statu inoculatu contr'à a rabia. Un accordu tutale di pre-intruduzione comprende 3 dosages infused in u musculu deltoide in ghjorni 0 Days, 7 Days, 21 Days è 28 Days.

TREVU riceve vaccine di rabia se esse muzzicatu o scurratu da un cane in India.

Vacuna di a Febre Yellow (YF)

Numerose nazioni necessitanu una "autentificazione mundiale di inoculazione o profilassi" marcata da un fornitore clinicu per l'immunizazione YF per i titulari di a Visa Turistica di l'India di una regione contaminata. Li linii indiani di benessere indiani ponu dumandà a prova di l'inoculazione di a frebba gialla (YF) in u casu quandu quellu si manifesta da l'Africa o l'America di u Sudu o altre territorii di febre gialla (YF). Evidenza di inoculazione seranu necessarie solu in u casu quandu quellu hà visitatu una nazione in u Zona YF in 6 ghjorni prima di entre in India . Ogni individuu (fora di i zitelli finu à l'età di 6 mesi di età) chì si prisenta senza un appruvamentu o una prova s'ellu hà visitatu in 6 ghjorni da l'ingressu in l'India, o viaghja per una zona contaminata, o si prisenta nantu à una nave di crociera chì principia da o cuntattatu in ogni portu in una zona cun periculu di trasmissione YF finu à trenta ghjorni prima di a so apparizione in l'India, salvu chì una tale barca hè stata purificata seguendu u metudu prescrittu da l'OMS sarà staccata per un massimu di 6 ghjorni.

L'immunizazione per a febbre gialla (YF) deve esse cuntrullata in un focus d'inoculazione per a febbre gialla (YF), chì darà à ogni vaccinatu un Certificatu Internaziunale di Vaccinazione cumplettamente appruvatu. L'immunizazione YF ùn deve esse datu à quelli di menu di 9 mesi d'età, incinta, immunocompromised, o sensibili à l'ova. Inoltre ùn deve esse datu à quelli chì anu un sfondate marcatu da infezzione di timu o timectomia. L'immunizazione ùn hè micca suggerita o necessaria per i titulari di Visa Turistica in India chì si prisentanu legittimamente da l'America di u Nordu, l'Europa, l'Australia o altri paesi asiatichi.

Indipendentemente da induve viaghjà in l'India, unu deve capisce chì l'esposizione à microorganismi specifichi pò purtà à una malatia seria. Ùn ci hè micca incertezza chì l'anticorpi anu diminuitu o eliminatu numerose malatie chì anu paralizatu seriamente i zitelli è l'adulti solu un paru d'anni fà. À sta linea, I turisti in India anu da piglià l'anticorpi prescritti per pianu prima di fà un viaghju in India.